Nuki haftamiz aynı..38+5.. ve ilk gebelik..gün içerisinde daha sakin ama geceleri başıyla aşağıya doğru çok baskı yapıyor, çıkacak gibi..acaba mı diyorum bazen durup ama herkes sancinin belden girip kasiklara doğru yayıldığını söylediği için beklemedeyim. Simdilik belimde ciddi bişey yok..Zaten doktorumda izne çıktı, bir hafta daha bekleyebiliriz 😏