Xanimcik benimde öyle olmuştu 29 haftada doktoruma söyledim nst ye girdim doğum sancısı çıktı bebeğin başıda aşağı inmiş dedi hastanede yattim 34 haftalığım şimdi ama 29 haftadan beri lavabo dışında ayağı kalkmiyorum insallah sizin böle bişey değildir ama ihmal etmeyin doktorunuza danısın