Anne_bebek27 Kızlar bebwgım geceden beri hareket etmıyo 8. Aydayız ne yaptıysam olmadı az once bıraz hareketlendı ama sankı boyle cok yorgun zorla hareket edıyo gıbı acaba benmı cok pımpırıklıyım napmalıyım yardım edın 😞 bu arada doktor kontrolum yarın
Anne_bebek27 Bebekannesi35 Evet şimdi doktordan gelıyorum hareketlerınde kalp atışında bı sıkıntı yok dedı çok şükür ama şimdide kordonu boynuna dolanmış normal doğum hayal oldu galıba
Anne_bebek27 Bebekannesi35 yani doktorda anne karnında bı zararı olmaz ama normal doğum yapamayabılırsın dedı
Bebekannesi35 Anne_bebek27 hayırlısı olsun canım o da bir doğum yöntemi sonuçta. Bebişlerimiz sağlıklı olsun da başka birşey istemiyorum.