DuyguSenturk Aesra banada 2 de yatış verdi ama 1 bucukta ameliyathaneye indirir seni hazırlarız dediler
benoanne Meryem2200 aynen bende gün sayıyorum hem heyecan var hemen geçsin istiyorum hem korku endişe var 😍😄
Meryem2200 benoanne evet ya hic sorma hepsi bendede var en cokta amelyat masasinda panik olurmuyum onu dusunuyorum 🤦🏻♀️
benoanne Meryem2200 aynen bende panik olmaktan korkuyorum sakinleştirici yapıyorlarmış gerçi ama hayırlısıyla atlatalım inşallah 🧡🙏
Hgece esinnaz01 bende 2 temmuz ikiz bebeklerim kavuşacam hayirlisiyla. İlk gebeligim ve cok ama cok heyecanlıyım
Sanem74 Deryarslan hayırlı olsun bebeğiniz allah analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah bende 3 temmuzda olucam biraz korkuyorum sizin nasıl geçti anlatabilir msiniz
DuyguSenturk Krbksrf bebek baş aşağı pozisyonuna inmiş doktor yumusama var dedi ama sezeryan olucak zaten benim kombine şeklinde
DuyguSenturk Aleyimm44 sen gel bide bana sor sezeryan oldum ama normal doğumdan farksızdı çok acı çektim😢