DuyguSenturk Öncelikle Sagsalim kucağına alırsın inşallah canım hiç korkma. benim normal doğum diye ilerliyordu yani catim dar olmasına rağmen normal doğum denemek istedim Dr da sancın olana kadar bekle sonra karar veririz dedi 39+3de hem suyum geldi açılmam vardı hem sancim vardi hastaneye gidene kadar ağrılar arttı Dr da takılabilir kanalda dedi sezeryana karar verdim iyilik sezeryan olmuş kanala sıkıştığından suyum gelmiş zaten spinal yapalım diye kararlastirdik inanın ki hiç birşey hissetmedim ve bugün 2ci günüm ilk günden ayaklandim baş ağrısı yaşamadım 2saate bir ağrı kesici yaptılar bebegimle gezdim ilgilendim kucağıma aldım çok şükür .hemşireler çok nazik baskı yaptılar karnima 3kere toplam..evet o biraz acıtıyor ama çok çok acıyor diyemen.hic bir ağırlıkta koymadılar 🙂şuan bandajta açıldı normal iç çamaşırımı ve pijamami giyip ayaklarımı içe katlayıp oturuyorum😊depent ilk gün lazım oldu 2adet değiştirdim boydan gecelik ilk gün muhakkak isteniyor.suan ped takılı ve çok az kan geliyor .çok uzun oldu hayırlı doğumlar dilerim😉