Doğum hikayelerini okumak bana hep faydalı oldu heleki son haftalarda daha çok iyi geliyor. Şimdi bend eyazıyorum. Özellkle şuan uzatmalara kalanlar için çok tavsiye etmem beklemelerini. Kızımı öğrendğmde bende zaten enfeksiyon vardı yeni evli olduğunda olabiliyormuş. Ama kızım varkende fitil kullansamda devam etti hiç geçmedi sonra 3-4. Ayda aşırı enfeksiyonum ve hatta hpv teşhisi konuldu o beni çok üzmüştü hatta smear testini bile yaptrdılar ama yine de hamileliğin başından sonuna kadar allaha hep dua ettim ve iyi olacağımıza inandm. Doktorlar yakalım falan dedi ama ben yapmadm Happy mom hamişlerinden öğrendğmle geçti sirkeli suyla 10 günde bitti bu yüzden iyiki var Happy mom. Sonra beklemeye başladım ikili test yapmak istemedm kızıma önce erkek dediler iki hafta sonra kız dediler sonra kız oldu. Hep sağlıklı beslendm ilk günden son güne kadar her sabah bir yumurta mutlaka yedim. Kilolarımı ilk ve ikinci trimester da aldm son 5 haftada 1 kg gibi bişey aldm ama fazla kilo aldm onu yazmim☺️ 28-32 civarlarıydı aşırı ödem başladı ve ben son üç buçuk ayında günde bir saat yürüyüşü mutlaka yaptım. Son haftalarda artırdım ama gel görki kızım kanala bile indi ama açılma hiç olmadı hurma,ilişki, yürüyüş, meryem ana otu ne deseniz denedm ama olmuyorsa olmuyor. 38+5 te gittim çatı muayenesi için 38 de çağrılamama rağmen yapmak istemedm pek taraftar değildm ama son haftalara girince ve bebek gelmeyince endişeleniyor insan. Ve üst çatım basık dendi. Ve ben yine olsun deneyecem dedim 39+5 e kadar yine bekledm. Yine açıklık yok sancı var ama. Doktor istersen suni ile başlatalım dedi ya da bekle yada sezaryen. Ben kızımı riske atmak istemedm suni alsam bile çatı dar ise kızım yine riskte. Kızımın hareketleri de artık azalmıştı kilo 3550 dedi 3700 ü geçerse yapamazzssn dediler bekleseydm zaten 4 kg olacaktı yapmak mümkün değildi çünkü hep zayıf giden kızım son iki haftada birdefada kilo aldı. Sezaryan kabul ettim istmeye istemeye ve 27 haziran perşembe günü kızım dünyaya geldi. Doktorla özellkle konuştum kızımı giydirmeden göğsüme önce koyun tabikide dedi ebeyi va uyardı öyle yapacaz diye. Ama kızım olduğunda sadece bi sn gösterdi nereye dediğimde ağlamıyor götürmeleri lazım oksijen verecekler kendine getirsinler getirirler diye yine üzülmedm o an sadece mutlu oldum kızım artık kucağımda olacak diye belkide allaha yaptğm dualarıma hep inandğm içindi. Şimdi düşünüyorum da kızım o sıra kömür gibi siyahtı iki dk ağlamamış ciğerlerini temizledkten sonra düzelmiş. Sonra ameliyat bana o kadar uzun geldi ki bian önce görmek için sabırsızlanıyordum. Yukarı çıktğmda kızım pespembe olmuştu orda farkettim ki yeni doğduğunda iyi değilmiş. Ve iki gün solunum sıkıntısı da oldu ciğerleri temizlenene kadar O yüzden diyorum kırktan sonra çok beklemek mantıklı değil. Yukarda kucağıma aldğmda sadece ağlıyordum o kadar güzel bişey ki bütün o 9 ay o emek onu son haftalarda beklemek hepsi geçti ve sağlıkla aldım. Tavsiye olarak şunu söyliyim mecburi olmadığı sürece asla ama asla sezaryen yapmayın berbat bişey bugun 4. Gün ama kızımı hala kendm yatağına bırakıp alamıyorum. İki gün boyunca annem ve kayınvalidem hem hastanede hem evde kaldı sağolsunlar onlar bakıp ben az uyuyordum. Süt hemen gelmediği için mama veriyordular ama toplam 4 defa 30 cc verildi ama 3. Gün az sütüm bugun fazla geldi hatta göğsümde aşırı sancı var ve sıtma var bende onun için pompa kullanmak zorundayım. Fazla süt olmasının sebebide rezene anason ve hummana stil me içtim durdum çünkü korkuyordum sütüm olmaz diye. Sanırım aşırıya kaçtm. Ve dün gece kızım çok düzenli bi şekilde uyudu. Bunun için herzaman bebeğinizi yalnız siz ve onun dışında kimse olmadan emzirin ve vakit geçirin çoook sabırlı olun ve sürekli onunla konuşun çünkü doğduktan sonra dış dünyaya alışınca sadece annesini arıyor annesi olduğunuzu ona hissettrdğnz an o çılgın ağlama krizleri bitiyor. Tek odaklanacağınız nokta bu olsun bebek doğduktan sonra iletişim kurun normale döner ve çok bi zorlu Zaman geçti daha zorlu zaman doğduktan sonra başlıyor 4 gündür tek duam allah kalan hamilelere yardım etsin. Maalesef uzun olsa bile bi 9 ayı ve doğumu yazmak için az bile ve ilk günden yazmak istesem bile bebekten olmadı Sormak istedklernz varsa alayım.