Saniye85 18+0 da serklaj oldum canım, kısalık yüzünden önlem amaçlı. Şu an 22+2 yim. Kafa ve fiziksel olarak dikişten sonra daha rahatım. İlk 10 gün hep yattım ama şu an evde iş yapmıyorum onun haricinde dolanıyorum arada bir dışarı çıkıp bir yemek yiyip bir çay falan içiyoruz arkadaşlarımız geliyor onlarla oturuyorum, sürekli yatmıyorum Yani. ☺️Sadece hiç bir iş yapmıyorum yatım saatten fazla ayakta durmamaya çalışıyorum.