Aslinur bende senin sürecinin aynısını yaşadım canım Allah yardımcın olsun. Geçen sene haziran ayında kimyasal gebelik yaşamıştım sonrasında 9 ay hamilelik olmadı. Mart ayında tekrar hamile kaldım ama 12.haftamız da kalbi durdu miniğimin kürtaj olmak zorunda kaldım. 1 haziran da kürtaj oldum genetik testler için kan verdik. Bebeğimiz de genetiğe gitti sonuçlar önümüzdeki hafta çıkacak özelde yaptırdık biz. Çok şükür rabbime ki bugün de adet oldum tam 30 gün sonra. 10 gün ilişki ve deniz yasaktı bana da antibiyotik kullandım. Hafif akıntı tarzında kanamalarım olmustu. Bu süreçlerden sonra korunarak birliktelik oldu. Psikolojik olarak ilk 2 hafta bende çok kötüydüm aşırı sinirli ve herşeye ağlardım ama eşim hep destekti bana kayınvalidem annem dahil. Geceleri bile hava aldırmaya dışarı çıkardı eşim hep hakkını asla ödeyemem. Bu durumda es faktörü çok önemli yoksa zor atlatılıyor. Rabbim yardımcın olsun ve sabırlar versin. Hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin güzel Allahım.