Kizlar ultrssona gore 14+3 um simdiye kadar hic kanamam vs olmamisti. Son bi kac saattir kasiklarimda bebegin oldugu yerde kasilmalar hissediyordum agri hissediyordum. Rahim genisledigi icindir diye dusundum. Wc gittim kanamam oldu açik pembe renkte. Şuan hala yumru gibi hissediyorum bebegi. Çok riskli bir durum mudur ? Başına gelen var mı bu haftalarda bu tarz bir sey ? Doktor ne dedi? Bugun acile mi gideyim p.tesi mi? Benim bir de alerjim var sabahtan beri hapsurdum. cook sert ust uste hapsuruyorum bir de ondan kaynakli da olabilir mi:( geçer mi acaba?