Dfs Merhaba hanımlar 5 haftanın içinde hamileyim ve özellikle geceleri çıkmadır ağrısı gibi ağrı çekiyorum. İlk hamileliğim bu normal mi?
Dfs Aysegul_42 baş ağrısı Yok kasıklarım adet sancısı gibi ama birazcık bir tık daha fazla... cevap verdiğiniz için teşekkür ederim
Aysegul_42 Dfs Ne demek normal bu durum yerleşiyor bebek o yüzden tabii arkadaşın dediği gibi kanama yoksa eğer varsada doktor progesteron verir zaten