Brcndnz 36+5 im dün kontrolüm vardı doktor nts ye va girdim bir şey çıkmadı ama şuan sağ göğüs kafesimde ağrı var karnım kasılıyor ağrı yapıyor rahimde vs sıkıntım ağrım ypk ama kasılıyor karnım ne yapacağım :/
yigitalptb Brcndnz artık bu haftalarda normal. Benim de her gün yeni yeni değişik ağrılarım olmaya başladı. Bir duş alıp solunuza yatın dinlenin
Ykm Sicak soguk dus etkisi yapmalisin diye biliyorum ama yanlis yonlendirmek istemem bu sicak soguk dus etkisinin faydalarina bak istersen internetten canim
Brcndnz Ykm teşekkür ederim kendi kendine geçti ama böyle durumlarda elim ayağıma dolanıyor ne yapacağımı şaşırıyorum
Brcndnz yigitalptb teşekkür ederim kendiliğinden geçti ama artık dayanacak halim kalmadı her şeyde koRku telaş normali beklemeyeceğim sanırım direk sezeryan için gün alim her gün değişik yerlerim ağruyor hiçbir şey bilmiyorum korkuyorum su gelirse belki hissetmem belki wc de gelir korkusuyla geçiyor resmen günler