Ama fazla geliyor ve beni cok korkuttu cok agladim bugun sabah kasik agrim cogaldi adet olacak gibi aksam doktora gittim eliyle alttan muayane etti dis gebelin degil dedi ve sali gunu ultrason ile bakacaklar. Aksam yine kanamam oldu ama suan sadece kahverengi lekelenme var. Doktor dediki bebek cok yeni ya yerlesme kanamasi yada bebek tutunmaya calisiyor suan keseye tutunamayadabilir o zaman hamilelik sonlanadabilir dedi 😢😢😢😢 suan cok korkuyorum bu ara ara gelen kanamalardan