Haticeka Merhabalar aranıza yeni katıldım.35+2 günlük hamileyim ve bebeğim ters pozisyonda.Doktorum dönmeyeceğini ve sezaryen olacağını söylüyor.Bu durumda olan var mı?Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
R_Arslan Haticeka canimbenim annem kardesime hamileyken tersmiş dogum aninda sanciyla donmus ve normal dogurmuş. Doktoru da demis hatta son anda bile dönebilir diye
iremasanceylan Haticeka Gecen bir postta da okumustum aynisini bu doktorlar neden bu kadar net konusuyor.Son haftada bile donebiliyormus bebekler.Ozele mi gidiyorsunuz doktor sezeryana yol mu yapiyor acaba
eceuzay Ben hala bekliyorum belki döner diye ama 38.Haftamdayım doktorda artık donmez önümüzdeki hafta alalım bana gün ver dedi 40. Haftaya girmemi istemiyor tam makat geliyormuş doğum kanalında poposu var eller ayaklar yüzüdende cok hareketli ama dönmüyor
sydtns Haticeka 20. Haftadan 30. Haftaya kadar tam makat gelişteydi 31 de gittiğimde baş geliş dedi ama transvers duruş dedi yine yan duruyor normal doğuma uygun değil dedi 35 ten sonra dönmeyebilir yeri daraldığı için bizim bebekte dönmeyecek gibi diyor
Melikeyildiz Bende 36 haftalık ken sordum durusu nasil diye ters duruyo bebek doktor dönmez etmez demedi
Busrapo Haticeka bende 35+1 benim de tam makat gelişi pozisyonda dedi bu 10 gün içinde döndü döndü dedi dönmedi mecbur sezaryen konuşucaz dediii😞😞