Zehrabirsenuysal Fatmacbc1997 ben iki bebeğimde de vurulmadım. Şu an 3 e hamileyim vurulmadım. Bizde bi sıkıntı olmadı.
Zehrabirsenuysal Fatmacbc1997 ben iki bebeğimde de vurulmadım. Şu an 3 e hamileyim vurulmadım. Bizde bi sıkıntı olmadı.
Nur9286 Fatmacbc1997 ben vuruldum 11 gün oldu aşı da birşey yok ama ben eve gelip aşıdan sonra duş aldığım için şişti ve hala daha kıpkırmızı şiş aşıdan sonra buz koyun ve duş asla almayın
Kbramsa Fatmacbc1997 vurulurken hiç hissetmedim bile ertesi gün ağrım oldu oda dayanılmayacak bi ağrı değil öyle bile olsa bebeğimin sağlığı için yine de vurdururdum şu aşıya karşı kesimi lütfen dikkate almayın
Betul-_ Ben birinciyi vuruldum ikincisi 10 Temmuz da hiç öyle kolunu kaldıramıyorsun gibi birşey yok ilk 10 dk ağrıdı sadece o kadar benim canım pek tatlı değil sanırım hemşire de vururken bi kaç gün ağrır demişti de bilmiyorum :)
FHKK Fatmacbc1997 Kessinlikle vurdurmalısın Allah korusun sezeryan olacak olsan kesici aletler sana ve bebeğine zarar verebilir canım o yüzden ihmal etme. Vurulmayanlara da kulak asma saçmalık böyle bi imkanın varken neden vurulmayasın ki
FHKK Fatmacbc1997 Bana sağlık ocağı hemşiremiz 1 doz vurdu mesela canım birde bebeğim 6 aylıkken vuracak inan gereksiz olsa önerilmez. 😍
Elifgul90 Tabiki vurulman gerekiyor ağrı olmuyor sadece üzerine yatınca agrı oluyor ama dayanılmayacak gibi degil biz anne oluyoruz böyle minik ağrılar bebeğimiz için olacak tabiki hiç korkma
Kbramsa Fatmacbc1997 hiç korkulacak bişey değil merak etme hep daha bunun Doğumu var 😊 kolay mı anayız bi ana
FHKK Fatmacbc1997 Ayrıca korkulacak hiç bişey yok canım vurulduğunda hissetmiyorsun bileee gerçekten bak. Vurulup eve gittikten sonra buz koy şişme yapmasın hemşiren der zaten. Ertesi günde kolunu bişey için yorarsın ya mesala öyle tatlı sancı oluyor o kadar