eda34444 Ya kızlar 38+3 ün şuan,doktor 38+5 te alalım dedi,hiç bir belirtim sıkıntım yok,2. Sezeryan diye zorunlu olacak,sizce 39 u beklemelimiyim?
Meryem2200 eda34444 canim bende 38+4 de sezeryan olucam sezeryani genelde 38 haftada beriyolar normal yani 🙏🏻💛
Kvrckanne eda34444 bende 38+2 de sezaryen olacağım genelde 38 de alıyorlarmış ama doktordan doktora değişir bence
Kahraman35 eda34444 bana da 38 bitince alalım dedi. bugün 37+0. Son zamanlar zaman yavaşlıyor bence 😄
eda34444 Ne bilim 1 gün bile çok faydalı diyorlardı,eğer çoğunluk oluyorsa 39 öncesi bir sıkıntı yok ozaman
Synonyms Benimde ilk etapta 38+5de alalim diyordu. En son muayenede bu bebek 41. Haftayi görür dedi 39+1 de yani yarın sezaryen olucam :)