Kalp26 Kizlar merhaba ilk defa yaziyorum 7+5 hamileyim bu zamana kadar hic leke gelmemisti ama bugun pecetede sarımı koyu sarımı bilemiyorum bir leke geldi cok endiselendim var mi boyle birsey yasayan?🥺
espalp Kalp26 benim 7+3’te kahverengi leke olmuştu. Progestan başladık bi daha olmadı. Ama annemim teorisine göre o gün benim 2.ay adet günümmüş. Hala üstüne görüyosun dedi🤷♀️ Belki tesadüftür bilmiyorum. En iyisini doktorun bilir canım ona danışmalı🙏🏻
Kbramsa Ben o haftalarda kahverengi lekelenme yaşamıştım ve doktora gittim progestan kullandım. En mantıklısı doktora gitmek hem sende rahatlamış olursun
Kalp26 Kbramsa ben en bastan beri progesteron kullanıyorum leke olmadan yani myomdan dolayi onlem amacli sari bir leke umarım onemli degildir yarın gidicem doktoruma