Gamzee_ Beta hcg m 3 gün önce 33 olmuştu 3 haftalık hamile olarak görünüyordum fakat bugün baktırdığımda 23 oldu 😔böyle bir durum yaşayan var mı aranızda kimyasal gebelik yaşamışım sanırım reglimin gelmesine 2 gün var daha çok sevinmiştim 😔
Nursubasi Gamzee_ geçen hafta pazar günü bende kimyasal gebelik geçirdim canım başta yükseldi ertesi gün düştü betam 😞
TunarinAnnesi Gamzee_ üzülme canım hayırlısı de Kimyasal dan hemen sonraki hamile kalanlar var sağlikli bebeyin olur İnşAllah 🙏
Tazeanne0134 Gamzee_ benim arkadaşıma oldu ben dedim test yap diye aynı gün hem test yaptı hem de kan verdi ilk verdiğin de 197 çıkmıştı 1 gün sonra kan verdi 88.1 çıkmıştı ona da düşük demişti ama
Gamzee_ Nursubasi hayırlısı böyleymiş demekki ama çok üzgünüm.. Allah m inşallah hayırlı zamanda nasip eder isteyen herkese🙏🏻
Merveyman Nursubasi canım ben tam 1sene önce kimyasal gebelik geçirdim benim değerlerim 65e çıkmişti sonra 3 4 gün geçti toz pembe gbi kanama başladı doktora gidip kan tahlıl yapınca 8e düştüğünü öğrendik kimyasal gebelik geçirdiğimi söyledi sonra pembe kan kırmızı ve kahve renği kana dönüşüp 1 hafta sonra bitti 2 ay geçince tekrar hamile kaldım 1buçuk aylıkken onuda kaybettim kese oluşmadı aldılar şimdi çok şükür 21 haftalık oğluma hamileyim 👶🏼💙
Nursubasi Merveyman benimde öylee olduu pazar günü önce pembe sonra kahverengi sonra kan gelmeye başladı, gecen senede bi bebeğimi kaybetmiştim 2 aylıklen kalbi durdu kürtaj oldum
Nursubasi Gamzee_ öyle kuzumm nasipten öte yol yok bende cok üzüldüm ama şimdi daha iyiym hem kimyasaldan sonra daha kolay gebe kalınırmış korunmadan devam et canım bu ay hayırlı haberlerimizi verelim birbirimize inşaAllah
Semisko 3 kimyasalım var sebebi pıhtılaşma varmış bende. Kan sulandırıcı kullana kullana 34 haftaya geldik. En az 2 kimyasalı olan genetik test yaptırmalı