8 Haziran’da Doğum yaptım ,kızım 22 günlük ve 4 gün önce ilki olmak üzere birde bugün 2 defa uyurken nefesi kesilir gibi olmuş,tıkanmış ,2 sinide ben görmedim ALLAHTAN çünkü daha önce burun damlasını yanlış damlattığım İçin genzine kaçıp nefesi kesilmişti o gün büyük travma yaşamıştım.birde diğer iki olayı görseydim kafayı yerdim sanırım .görmememe rağmen bugün bana anlattıklarından beri dizlerimin bağı çözülmüş durumda :( her iki olayda da kusma yastığında yan yatıyordu.zaten lohusalık sendromunu cok ağır yasıyorum birde üstüne bu kafayı yemek üzereyim şuan .ne olur tecrübeli anneler bu konuda varsa tecrübelerini paylaşıp içimi rahatlatsınlar .bu tüm bebeklerde yaşanan bir durum mu ,yoksa bebeğimin bir sorunumu var ,herkeste yaşanan bir sorunsa ne zamana kadar devam eder 😢