Deletedmom0042 aynen canim bende, hic bir testi yaptirmayi düsünmüyorum. Ikinci gebeligim bu, oglumda yaptirmadim hic birini bunda da yaptirmicam insallah.
Oglumun mesela iki parmayi birlesik dogdu, e ben bunu hamileligimde ögrenseydim ne degisecekti? Ne yapabilirdi doktorlar? Hamileligim berbat gecerdi sadece. Cok sükür simdi ameliyat oldu iyilesti, ama ameliyat olana kadar da cok üzüldügüm zamanlar oldu, allaha bin sükür kötü bisey degildi ama yinede anne yüregi iste o bile insanin canini yakiyor.
Rabbim herkese saglikli evlatlar nasip etsin insallah.
Gecen biri yazmisti burda, detayli da yarik damak teshisi konulmus, bayan üzülmüs günlerce sonra baska doktora da görünmüs o da gayet saglikli demis 🙄 e ne oldu, yazik, kadin bosuna kendini üzdü gözyasi döktü.