[silindi] Merhaba hamileliğin başından beri Aysima vardı aklımda başkada hoşuma giden yoktu ama bu isimede tam anlamıyla ısınamadım acaba güzelmi değilmi diye endişe içindeyim şimdi ikinci bi seçenek Elisa isminide beğendim buda guzelmi değilmi bilmiyorum hangisi iyi
Bahara [silindi] ay bu isim konusu çok zor gerçekten ya düşün düşün kafayı yicem bende 😂 ya canım daha çok araştır illaki kafana yatan çıkar ben ikisinide böyle dolu dolu beğenemedim 🙈🙏🏻
Elwing6 [silindi] aysima benimde listedeydi ama eskidi biraz..Gülce Naz koyacagiz :) Ayçıl ,ayla yine sevdiklerimdendi
[silindi] Bahara hahaha sen işi iyice zorlaştırdın🤣🤣bu iki tane yi zor buldum ztn ama bakalım doğana kadar hayırlısı 🤷♀️🥰🥰
Bahara [silindi] bende bi bulayımda eşimle doğana kadar bulduğumuz ismi kimseye söylemeyi düşünmüyoruz biz , yoksa görüyorsun benim gibileri böyle yok onuda beğenmedim bunuda beğenmedim deyip sinirimi bozuyorlar 😂 kendimi gömdüm baya ama olsundu 😊
[silindi] Bahara evet bende kendim buldum ama işte illa acaba iyimi diye toplum görüşüde merak ediliyor🥰
Minedy Bence aysima elisadan daha güzel. Arkadaşımın kızının adı esila. Önce elisa deyip sonra doğru ismi hatırlatabiliyorum, diğer arkadaşlarımda karıştırıyor ismi o yüzden aysima diyorum ßen en azındn net isim
[silindi] Minedy evet Esila ismi daha yaygın ve çok benzerler ikiside aynı gibi ama esila anlamsız bir isim akşam vakti demek guzel bi anlamı yok Elisa cennet kapısında karşılayan melek anlamındaymış küçük bir harf değişikliğyle anlam değişiyor diye elisa düşündüm bakalım dediğiniz gibi herkes esila da sanabilir 🤷♀️🥰
Yasdefel [silindi] maalesef elisa anlamı o değil nette çoğu yerde Kuran’da geçmeyen yanlış bilinen isimler arasında yahudi kökenli elizabeth in kısaltılmışı😔
Dryaaa [silindi] [silindi] elisa güzel bence bende emir ali düşünüyorum oğlumun ismini çokta beğenerek seçmiştik koyma diyenlerde çıkıyor guzelmi sizce ?
Senaben [silindi] guzel mi degil mi bilmiyorsan o isim olmaz ☺️ Ben de oyleydim sonra bir isimde karar kildik, asiri emin olduk. Hangi isimde tereddut ediyorsan o olmaz genelde:)
[silindi] Senaben tam net olduğum bi isim olurmu bilmiyorum olmaz herlde 🤣oyuzden büyük ihtimal aysima olur çünkü başka bi fikrim yok birde elisa çıktı ama yine ilk seçeneğimden yana daha baskın gibiyim
Zulubik [silindi] sadece söylemiş olarak değerlendirecek olursak, aysima' daki i harfi uzun okunması gerek normalde. Öyle okununca da yoruyor sanki biraz. Kısa okununca da anlamsız olur.
Zulubik [silindi] aysima ay yüzlü demek. Sima yani yüz demek olan kelimedeki i uzun okunur. Siiman bana yabancı gelmedi deriz ya. Aynısı işte. Aysimaa okunus olarak doğru olmuyor o yüzden canım.