Mrsmy ben de cuma günü sezeryan oldum,sütüm sıkınca geliyor pompayla da sağınca iki göğüsten beş çay kaşığı falan toplayıp veriyorum bu benim sütüm var demek mi nolur siz bilirsiniz, emzirirken suratı kırmızı olup ağlıyor bacaklarını çekip biz eşimle gaz dyoruz kayınvalide sütün yoksa ona ağlıyordur mama mı denesek diyo hem emzirip arkasından da sağıp veriyorum sırf bu yüzden,bugün üç defa çiş yaptı ama hiç kaka yapmadı gerçekten mama mı gerekli?