Furkanrukye raziye nedir allah aşkına ya o kadar isimlerin içinde şu dönemde kız bu ismi taşımaktan zerre mutluluk duymayacak. Düzgün bi şekilde bunu söyle bence. Doğum belgesi anneye veriliyo bildiğim kadarıyla senden almadıkça gidip koyamaz ismini. Tamam başka bi isimde ısrar etsin dicem hadi göbek adını koysun tüm ailesi öyle seslensin ama bu isim bu dönemde yavrunuzu mutlu etmez bence. Eski fatma ayşe olsa hadi neyse dicem de ben yine aile ısimleri konmasına karşıyım zaten ama gerçekten konulası yanı yok