Tazecikannecik Merhaba kızlar 5 haftalık hamileyim. Çok fazla gaz sancım var doktor normal dedi. Ama sancı gece uykumdan bile uyandırıyor beni. Çocukta inşallah böyle gazlı olmaz 😂 var mı bir önerisi olan gaz sancısı için 😊
UmudumOldun Tazecikannecik benim 12. Haftaya kadar o gaz sancim hiç durmadı . Hatta hep yeni doğan gazlı bebekleri düşünüp üzüldüm , ben dayanamiyorm onlara yazık diye 😊 . Sonrasında yavaş yavaş azalıyor tabi
Tazecikannecik UmudumOldun ay ben de çok üzülüyorum gazlı bebeklere beni bile ne hale çevirdi yazık bebeklere 😭