Kızlar 36+3 te gittiğimde çok baskı hissettiğimi söyledim doktorum muayene etti 1cm açıklığım varmış 40 ı beklemeyebilir dedi pazartesi tekrar gidicem kontrole ilerlemişse açıklığım 40 ı beklemeden suni mi verir sancı olmazsa süreç nasıl olur bilen varmı yada 1 cm açılmayla kaç güne doğururum acaba