FSCMK Mehtapcagras bende albümün sağlıkla ne alakası var dedim 😂😁benimde ayağım şimdiden şişmeye başladı
Babuze Mehtapcagras benimde ayağım şişiyor endokrine gitmiştim doktor protein kaçağı olabilir baktırdın mı dedi ama ben baktırmadım
Mercimek41 Doktora gidiyorsun idrar testi yapıyor idrarında protein kaçağı var mı yok mu bakıyorlar ihmal etmeyin böyle şeyleri ...
Mercimek41 Bende de aynı negatif ve aşırı şişlik öZellikle sağ ayağım sola göre daha şiş üzerine birde ellerimde uyuşma-hissiyat kaybı bazen bardak tutamıyorum tuzu azalt dedi doktor ve bol su ödem yapar diye düşünülüyor ama sanırım tam aksi ödem attırıyor.