Denizse hiç korkma 🙂 tedavini nerede yaptıracaksın bilmiyorum. Bahçeçi de yaptırdık biz ilk transferde tuttu 🙂 hatta biz şansımızı artırmak için iki tane birden transfer ettirdik. İkisi de tuttu🙂 yedi aylığız şuan, bizim de belirsiz nedenlerden gebelik gerçekleşmedi. 3 aşılama sonrası tüp bebeğe karar verdik. İlk yumurta geliştirici iğneler göbekten, belli bir dozajda başlıyor. Yumurtalar 20-21 cm gelene kadar ama aynı zamanda gelişen yumurtaların çatlamaması için korumak için de iğne verdiler. Bana yakın olduğu ben bütün iğnelerimi klinikte yaptırdım. Ama 1 saat aşşağı bir saat yukarı oynama oldu. İki hafta kadar sürdü ama biz iki günde bir gittik. Yumurtaların takibini yaptılar ve her gittiğimiz de kan tahlilimizi yaptılar. Yumurtalar istenilen boyuta geldiğin de çatlatma iğnesi verdiler ve 24 saat sonra yumurta toplama işlemi yapıldı. Hiç bir şey hissetmiyorsun. 20-30 dk sürüyor. Uyutuyorlar zaten, uyandığında sızın oluyor ilk tuvalete girdiğim de bende biraz kanama oldu. Aynı gün eşinde örnek veriyor. Ve döllenme sağlanıyor. Bizimkileri dondurdular. Bir ay Rahime çok fazla hormon yüklendiği için dinlendirmeye aldılar. Regli olduktan sonra iki haftalık ilaç tedavisi yapıldı ve transferimiz gerçekleşti. Tabi bu arada 16 yumurta toplandı. İlk 10 tanesi kaldı. Sonra 6 tanesi transfere uygun dendi. Ama en son 4 adet transfere uygun denildi. Bu 4 tane donduruldu. Transfer sonrası da bebeklerin tutunması için vajinal jel ve göbekten iğne verdi. Allah’a çok şey şimdi şükür şuan iyiyiz inşalllah sağ Salim dünyaya gelecekler börülcelerimiz. Aman hiç bir şeyi aklına takma üzme herkes herşeyi çok biliyor. Biz doktor ne derse onu yaptık. Doktoru bile sorgulamadık neden niçin diye sakin ve relax bir şekilde süreli geçirmeye çalıştım. Evde eşimle de tedavi süreci tamamlana kadar çok konuşmadık irdelemedik 🙂 aklına takılan ne olur ise yardımcı olmak isterim. İnşallah rabbim size de sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip eder.