Nezoik
Ben mycey markanın aldım emzirme sütyenli atlet..
Ebebek Jokerde gördüm başka nerde satılıyor bilmiyorum
Bana en kullanışlı bu geldi terleme konusunda..
Kayinvalidemle kayinbabamla birlikte yaşıyorum sadece atletle de gezemem evin içinde
Hem tek parça olur hemde toplu durur diye düşündüm
Yaz sıcaklarıyla da tek parça olması ideal bence
Beden olarak hamilelikten önce 80 kullanıyordum hamilelikle 90 oldu
95 aldım