Benim gibi hamilelik yaşayan annelerin belki bir nebzede olsa içini rahatlatmak isterim. Tek arter tek ven olarak bebeğimi 38 haftalık 3.100 gr olarak, sağlıklı bir şekilde Dünyaya getirdim çok şükür.Hamileliğimi alt üst etmiştim ağlamakla harap etmiştim kendimi ,hep acabalarla hamileliğimden hiç bişey anlamadım,Aranızda bnm gibi olanlara Umut olsun inşallah içinizi ferah tutun ve hamileliğinizin tadını çıkartın derim ☺️Rabbim tüm anneleri sağlıklı bir şekilde yavrularına kavuştursun inşallah hayırlı doğumlar dilerim sizlerede 🙋♀️