İlk gebeliğimi 14.haftada suyum gelmesiyle kaybetmiştim. Simdi 11 haftalık hamileyim doktor elini sokarak ölçüm yaptı ve rahimin çok asağıda ve gevsek dedi 10 gün sonra rahim ağzına dikis atılacak sizin nasıl oldu kızlar sonrasında rahat ettinizmi? Paylasırmısınız yasadıklarınızı lütfen