Kafasi asagidadir yani dogum pozisyonunda ama bunu direk kanala dogru düsünmeyin bazen sag kasiklara bazen de sol kasiklara yatirabilir ve ayni sey bacaklari icin de gecerli :) kafasini dogum pozisyonundan döndürmemistir muhtemelen ama yine de o pozisyonda baska yerlere dayanmistir :) ben her muayenede baska tarafta görüyorum:)