Ben de pıt pıt hissediyorum ama gaz mı o mu anlayamıyorum.doktorum normal oldugunu söylüyor. 22den sonra net hissetmeye baslarsın diyor.İdrar yolu enfeksiyonum var çok hafif inanılmaz kasık ağrım var idrarı yaparken kasılma ve sancı var böyle bi durum yaşayanınız oldu mu?