ysmnilhan1 Merhaba hanımlar 2 gündür karnım da kaşıntı var acıyor bide geriliyor sanırım karnım çatlıyor ondan oluyor diye düşünüyorum internetten baktım erken Doğum vs yazıyordu sizlerde böyle bir durumla karşılaştınız mı
Mimi123 ysmnilhan1 Bende bekleyeyim şurada. 36. Haftadayım ve göbek deliğimin etrafı çok kaşınıyor ama çatlak olmadı 🙄