Hazalimooooo Kızlar dişi böbreğim var Sürekli taş üretiyor sancı çekiyorum çok fazla benim gibi ayni durumu yaşayan varmi
Ebrtuna Hazalimooooo 33 haftalıgım malesef hem böbreklerımde hemde safra kesemde 17 haftalıkken cıktı bebek buyudukce baskı yapyr ve zorlanyrm buscopan diye bi ilac verdi ıkı aydır onu kullanyrm