Ceyda55 Kızlar daha bugün 17. Haftamıza girdik ama göğsümden bazen süt gibi beyaz bi sıvı geliyo çok erken değil mi daha ?
defne55 Ceyda55 benimde ucunda beyaz yada sarı bisey kalıyor bazen ama süt değildir heralde 20 haftalık oldum benim süt değilse seninde değildir büyük ihtimal canım ama benden de ne geldiğini hala çözemedim 😂
1elif Ceyda55 16 hafta itibariyle gelebilirmiş... programda da yazıyo zaten 16. Haftaya girdiginizde 😊 kişiye göre degişir anladığım
fadimdurmus Benim bazen göğüs ucunda sarı bi sıvının katılaşıp kaldığını görüyorum aslında bazen deil hep vardı süt şeklinde degerlendirmedim sonuçta devamlı akan bi yani yok yada sorun bende 🙆♀️😂😂
Ceyda55 Bende daha önce olmamıştı hiç yeni oldu eşimde süttür dedi ama çok erken geldi bana bende de sorun var galiba 😂fadimdurmus
Nuur2001 Canım ben hamile olduğumu bilmiyordum daha göğsümden süt geliyordu bazı insanlarda değişiklik gösteriyor şuan 10 haftalığım hala süt var göğsümde