Zuhresule Yagmur11 tabii kiii hatta doktorum hamileyken bırakmakta zorlanarak bırakmıştım. Hamileyken bile iç ama emzirirken sakın demişti. Sırf emzirirken zorlanmayayim diye çok zorlanarak bırakmıştım.
Yagmur11 Zuhresule bende bıraktım da ne bileyim 3 saatte bir yenileniyor deniliyor anne sütü ne bileyim ☺️
Zuhresule Yagmur11 sigaranın zararı da 10 yılda çıkıyor öyle düşünmek lazım yani su an emziriyorum hamileyken senin gibi düşünüyordum şimdi çay bile icsem 2 kere düşünüyorum :)