Delta Hospital’e gidiyorum gebeliğimin başından beri şu an 34 haftalık gebeyim hala oraya gidiyorum ve hastaneden, çalışanlardan gayet memnunum ☺️ Doktorum da Reyhan hanım, ilgili ve güleryüzlü ☺️👍 Halam 40 gün önce doğum yaptı aynı hastanede ve memnundu oda, bir kaç arkadaşım da o hastaneye gidiyordu. Biri Tahir beye gidiyordu hatta☺️ Ben Reyhan hanımı tercih ettim ☺️