Zeynepasya24 Kızlar merhaba bugün sevdiğim bi arkadasın Bebek istemesi üzerine kan verdik gidip acilde değer 1.13 çıkmış sonucu telefonla öğrendik hastaneye gidip doktora soramadık bilen var mı sonuç negatif demek mi olasılıkta mı yok 🙏😔
Muallimehanim Zeynepasya24 Değer çok düşük. Belki bi ihtimal yükselebilir ama pek ihtimal vermiyorum 😑 Adeti kaç gün geçmişti
TunarinAnnesi Zeynepasya24 bu sonuca negatif deyemeyiz cunki o hanimin adeti gectimi gecmedimi gectiyse kac gun ? Yumurtlama gunu ne zamanmis sualerine cevap lazim))
Zeynepasya24 Muallimehanim adeti iki gün geçmiş ama adet düzensizliği var olmazsa en son ovülasyon testi uygulayacak
Gulsah7171 Zeynepasya24 negatif denilemez çünkü ben adet olmam gereken gün kan verdiğimde 0,542 çıkmıştı değerim 0 yani ama sonradan yükseldi yani 1 hafta sonra yükseldi çünkü geç döllenme olmuş 😊 inşallah bebiş geliyordur