Arkadaşlar merhaba 1 buçuk yıllık evliyim korunmamama rağmen çocuğumuz olmadı 17 Haziran da tüp bebek tedavisine başladık hersey çok iyi gidiyordu 28 tane yumurtam oluştu ama bugün öğrendikki hiç biri döllenememiş mikro enjeksiyon la bile yumurta kalitem çok kötüymüş doktor cok sasırdı yasım 23 daha böyle biseyle karşılaşan var mı ozon tedavisi önerdi ve ımpyrl ve ace selenyum yazdı bir de