esra1907 Perşembe gününden beri ishal oldum geçmek bilmiyor herşeyi deniyorum dün kasılmalarım oldu nst ye bağlandım birsey cıkmadı cok şükür ama fena üşütmüşüm 😩 ne yapabilirim?
murdumaski esra1907 muz ye , hem bebek için cok iyi magnezyum var hem de ishal için cok iyi. Patates haşla soğut ye ( yağ falan koyma sade patates ) kabuksuz elma ( kabugunu yemiceksin ) yapsız pirinç pilavı , yayla çorbası 👍🏼
esra1907 murdumaski sağol canım öyle yapim bare tam geçti diyorum bi karnım ağrıyor ishal devam ediyor 😔
esra1907 eymen08arass hepsini sirkeyle yıkıyoruz biz ama bu ara madodan dondurmayı fazla kaçırdım acaba ondan mı oldu diye düşünüyorum 😩
eymen08arass esra1907 olabilir ılık su için baya bi sıcağa yakın olsun bağırsakları iyi ediyor gerçekten
eymen08arass esra1907 yada bal varsa bi kaşık balla suyu karıştırın için su soğuk olsun iki üç gün susadikca için