37+5de normal kontrole gittim hastaneye fakat ultrasonla bakarken suyunun 1 cm kadar kaldığı neredeyse suyunun hiç olmadığını söyleyerek yatış verdi doktorum. Daha önce de yazmıştım burdan bebeğim zayıf diye. Aynı gün doktor ev yakınsa eşyalarını al 1de burda ol 3de sezeryana almam gerekiyor seni dedi ve beni korku panik aynı anda aldı elim ayağım titredi. Annem yanımdaydı birlikte eve geçtim zaten çantam falan aylar öncesinden hazırdı geldim bi duş aldım eşimi uyandırdım hazırlandım 1de hastanedeydim. Yatış işlemleri yapılırken doktor daha da hızlandırılmasını istemiş işlemlerin eşim işlem yaparken ben odaya alındım hemen hemşireler geldi hazırladı beni her şey o kadar anı gelişti ki içimde inanılmaz bi korku bi yandan da bebeğimi elime alicam diye mutluydum. Esim yanima gelene kadar yatırdılar beni sedyeye. Ameliyathane kapısından girerken gözümden yaşlar akti istemsizce. Bebeğim 42cm boyunda 2215 kg ağırlığındadoğdu. Doğum yapalı 5.günüm. sezeryan ağrılarım hala geçmedi ama bebeğine baktıkça ağrı falan hiç bisey hissetmiyorum. Allahım bütün isteyen herkese nasip etsin çok farklı bi aşk evlat sahibi olmak ❤💙