Sibsibella Kızlar bugün doktora gittik nst girdim ilk kez sıfır sancı sanki kızım hiç dogmayacakmis gibii sizler ne durumdasinz
Sima Sibsibella Canım bende 37+3 bende de sancı falan çıkmıyor hiç belirtide yok öyle heyecanla bekliyoruz ☺️
Thecrown Sibsibella canım bekleme yoksa bebek sitres olur ne zaman geleceğini bilir benim 37den beri belirtim var 39 oldum artık beklentiye girmiyorum
Yagmur98 Bende 36 haftalikken az sanci cikti serum takmislardi 37 +4 ken bida gittim yine az sanci cikti 38 haftalik oldum hala gelen giden yok😂
Sibsibella Bide kızım özellikle bugün öyle hareketliki sanki bana nasıl dogmadim ama diyor :)) bu arada bebisler kaç kilo 3100 dedi bize
Zeynnep Hafta ne sancı ne ağrı fıldır fıldır dolaşıyorum yok 🤦🏻♀️ Kanala da girmedi ne olacak nasıl olacak bilmiyorum bende 😐