Merhaba oncelikle gercekten buraya birgun dogum hikayemi yazabilir miyim diye cok dusunuyordum cunku asla dogurabilecegime inanmiyordum ve klasik bir soz olucak ama soylemeden edemiycem ben dogurduysam herkes dogurur☺️40. Haftama girmistim ama hic acilmam sancim hicbirseyim yoktu en son 39+5 de kontrole gittim doktor bakti hic acilman yok bebegin kafasida asagi inmemis 40. Haftan dolunca suniyle baslatalim dogumu dedi bende asla kabul etmem suni istemiyorum dedim ozamn iki gun daha bekleyelim hala bir acilma falan olmazsa sezeryana alalim dedi kabul ettim o iki gunde butun evi temizledim saatlerce yurudum merdiven indim ciktim neler yaptm nelerr ama yok hala ne sanci var ne baska bisey neyse o gun geldii ben korkudan oluyorum sabahtan gittik hastaneye saat 9:30 gibi alicam seni hazirlasinlar dedi doktorum ben kalbim durucak zannediyorum ama neyse geldiler sontayi taktilar onu uyusturmadan taktilar agrili bisey🙄 sonra ameliyat onlugunu giydim herkesle vedalastim aglaya aglaya gittim ameliyathaneye herkes cok guler yuzlu ve iyiydi anestezi bana adim adim yaptiklarini anlatti rahatlatti igneyi yapti sonra zaten bacaklarimi hissetmemeye basladim evet aci kesinlikle yok ama bebegi icinizden cekip aldiklarini falan hissediyosunuz ama agrili birsey degill sonrasi zaten mucizevi biseyyy allahim isteyen herkese nasip etsinn ben kurtuldum kavustum kizima cok sukur darisi bekleyen herkesee olsun . Cok kolay hersey diyemem ama kesinlikle cok cok cok zorda degill rahat olunn 🥰