Kızlar merhaba 17+1 haftadayım bugün çok az bir açık pembe lekelenmem oldu dışardaydım başka bir hastanenin aciline gittim ve doktor bebeğin eşinin rahim girişinde olduğunu ileriki haftalarda yukarı çıkabilir de çıkmayabilir de gebelik boyunca kanaman olur az tempolu bir hayat yaşaman gerek normal Doğum yapamazsın dedi çok korkuyorum başına gelip düzelen veya sağlıklı Doğum yapan var mı 😢