Kbrcskn0504 24 haftalik hamileyim bebegimiz hareketlerini bir tek geceleri hissediyorum bu normal mi 🙁 kafaya çok takıyorum🙁
Zehra Kbrcskn0504 bnm bildgm kadarıyla norml çünkü bebeginz daha çok büyük dgl haftan ilerledkçe daha çok hissedrsn bnmde öleydi hissetmydm 30 haftalıkta snra daha iyi hissetmeye başladım
Minnosunannesi Kbrcskn0504 gündüz hareket halinde olunca o sallantıdan fln uyurmuş. Gecede sakinlikte uyanır ondan hareketli olurmuş
Suheda GecesMom daha erken canm 2 3 hafta daha sabret az da olsa hissediyosun 17deyim hissetmeye basladm.😊