Semazen Slm kızlar ben 30 haftalık hamileyim su hamilelikte içmek gerek biliyorsunuz bnde içiyorum ama sürekli lavobadayım bıktım resmen içtikten 15 dk sonra sıkıştırıyor hemn karnıma agrı giriyor bu normal mi vücudum suyu mu kabul etmiyor anlayamadım normalde pek su içen biri de değilim hamilelik için içiyorum 🤦♀️🤦♀️
Mlsgzll Semazen aynı canım su içip wce gidiyorum 10 dakıkada bir avmden başka bi yere gidemiyorum dışarı çıksam da hamilelikten sonra da hep böyle olcakmısım gibi geliyo ☺️🥺
Deletedmom667 Semazen suyu ayakta ıctıgın zaman daha cabuk idrarın gelıyor bılgın olsun belkı o yüzdendir
bsrgz Semazen 15 dk tutabiliyorsanız yine iyi ben 5 dakika içerisinde iki kez tuvalete gittiğimi bilirim. Evden dışarı çıkmak resmen sıkıntı 😔
Dilanserdar Kimse. Benim kadar su içmiyordur günde 7 litreye yakın su içiyorum ailemde herkes öyle hamilelikte daha fazla içmeye başladım hep wc yim alıştımm 🤣
Afraidmom Bende sırf hamilelik yüzünden su içiyorum, 7lt içen arkadaşın önünde yerlere beleniyorum zaten allahaşkına nasıl içip nasıl boşaltıyor o kadar suyu, bende bıktım tuvalete gitmekten, ellerimi çok sık yıkamaktan ellerim kuruyor çatlıyor artık
Mom72626 Semazen ben de öyleyim canım 29. Haftadan beri. Affedersin bazen kalkıyorum elimi yıkıyorum tam çıkacağım yine geliyor. Bazen çıkıyorum tam oturuyorum bebek hareket ediyor yine geliyor 🙄🙄😀😀
Cansuuu16 Semazen ayy ahhh ben en başından beri böyleyim şuan 32 deyim ama resmen 5 dk geçmeden tekrar gidiyorum dışarıya çıkamıyorum sırf bu yüzden 🤦♀️🤦♀️ hareket ettikçe daha çok geliyor 🤦♀️Allah yardımcımız olsun