Merhaba kızlar 38+2 yiz. İlk çoçuğum olduğu için sancı nasıl olur bilmiyorum . Adet olduğum zaman sadece kasıklarımda ağrı olurdu . Bel ağrısı çekmedim. Şimdi eve geldik . Bel ağrım var ama hani yorulursunda ağrır ya onun gibi. Bu ağrı sancı mı oluyor ??