SemaG Merhabalar çok kararsız kaldığım bir konuyu size sormak istiyorum. Mesela doğum öncesi alınan eşyalar arasında göğüs pedi süt sağma pompası süt saklama poşeti vs. Olmalımı yoksa doğum gerçekleştikten sonra duruma göre mi alınmalı 🤔
Merve2332 SemaG göğüs pedi ve süt sağma makinesi aldım poşeti daha almadım bende iie başladığımda kesinlikle lazım , doğumdan sonra gelmezse sağılacak be anneme bebeği bırakıp dışarı çıktığımda bırakacağım sütü yani çok lazım bence
SemaG Alarasel göğüs pedi nide bir sorduğum kişi kullanmalık bir durumum olmadı diyor diğeri kullandım diyor sanırım onunda lazım olup olmayacağı belirsiz
Nergis34 SemaG aynen bende onlari aldım göğüs popmbasi falan almdm henüz hatta kremi 2 hafta kala falan kullan diyolar kullancam bende 3 haftamzz kaldı 😂😂😂🙋♀️
SemaG Alarasel göğüs pediyle krem alsam öncesinde yeterli gibi duruyor canım aynen. Gerisini duruma göre alayım kullanamayıp hepsi birden elimde kalırsa sinir olurum 😄😄