zytn bir kadın doğumcunun yazısını buldum bende özel hastahanede iyi şartlarda Doğum yapacağım belki de bu yüzden önermedi doktorum. yazı şöyle “gebelikte tetanoz aşısı, yukarda arkadaşların dediği gibi; doğum esnasında göbek kordonu kesilirken kullanılan aletlerin asepsi kurallarına uygun steril edilmemiş ve paslı olma ihtimallerine karşı öneriliyor, burada amaç anneyi değil, bebeği tetanozdan korumak. evde doğumlar için gerekli elbette. ben de yaptırmadım, kadın doğum hekimi olmama rağmen...” ben yine de kontrolümde doktora sorarım neden önermediğini 😊 çünkü bana KESİNLİKLE hayır dedi.