Gulfem07 arkadaslar bugün 5 saat önce biraz kan geldi doktor acil gelsin dedi geldik düşük tehliken var dedi çocuk da sıkıntı olur mu acaba?
deletedmom9494 Gulfem07 benimde o haftalarda kanamam olmuştu doktor progestan iğne vermişti bana şuan 28+2 yiz çok şükür stres yapma kendine o haftalarda hep yattım bende dinlenmen lazım
zmrtcskn Canım benimde normal de 10 ama geç döllenme oldugu için 8 kalbi yavaşladıgı için progesteron iğne kullanıyorum bende umarım düzelir kanamata iyi geldiginu biliyorum progesteronun ama benimkinin kalbini tekrar hizlandirirmi bilmiyorum 🤷🏼♀️
Gulfem07 zmrtcskn inşallah hizlandirir çok olumlu yorumlar var hastaneden çıktık hastanede hiç kanamam olmadı ama eve geldim lekeleme vardı kahverengi yatıyorum bakalım progesteron verdi bana da doktor ama hapini attim uzandim