Deryaad Kızlar 38+6 dayım çok kötü catladım ama hiç kaşıntı olmadı ama bi kac gündür karnımın alt tarafı deli gibi kaşınıyor özellikle geceleri vücudum sızlıyor kaşıntısından aynı durumu yasayan var mı yardım edin lütfen
Hll Deryaad canm son aylarda yaşadm kaynvalidem soguk suyla elimi yıkayp hafifce gezdir diyordu. Gercekten o biraz kasntiyi önlüyor dene istersen.
Deryaad Kolonya sürüyorum krem sürüyorum zeytin yağı sürüyorum ama bana mısın demiyor çok kötü kasınıyor niye böyle oldu anlamadım😞